免責聲明

本網頁僅屬個人網誌,當中刊載的所有投資分析技巧,只供參考用途。 本網誌內容並不打算亦不會向任何人提供買賣任何證券或期貨之投資意見或任何財務、法律、會計或稅務建議,因此不應把本網誌內容當作建議而予以倚賴。 任何指示性報價、披露資料或分析乃按本網誌作者秉誠作出之假設及參數而編制,並不構成任何財務、法律、會計或稅務建議。 本網誌所使用之假設及參數並非在合理條件下唯一可選取者,故此本網誌作者概不表示或保證任何數據均屬合理、完整、可靠、準確、具時效或適用於任何用途,並且不表示或保證所顯示之任何表現或回報今後將能達致。 過往表現並非未來回報之保證。 對於任何援引資料作出投資而引致的損失,作者概不負責。 本網誌中提到的公司名稱或其商標,均屬於其合法註冊之公司所擁有,而其中所引用的網站畫面或圖片的著作權分屬各相關著作權持有人所擁有,本網誌僅作介紹之用,絕無侵權或影射之意。

2017年9月19日 星期二

升市三寶

回望過去, 幾乎每個大牛市都有幾隻熱炒股, 又或者熱炒板塊。响2007年, 「升市三寶」可以話係3隻電訊、保險、石油股。佢地响上個牛市真係威風八面。今個大牛市, 當年的「升市三寶」到今日都仲未重返最高位, 其中一兩隻現時股價大約只有當年高位的一半左右...


記得大約幾年前, 睇過有文章分析話下一個大升市的熱炒板塊會係科技股。事後看來, 今次的「升市三寶」似乎都係同科技有關。坦白講, 我已經搵唔返相關文章, 但係不得不佩服有人能夠响幾年前(而唔係馬後砲)咁睇好科技板塊。

有朋友問我而家有幾多「升市三寶」, 我的答案係「無!!」真係一手都無。

別人賺到的錢係別人的本事。我唔識分析, 賺唔到都無計。

睇返自己整個組合今年的整體回報, 再同全倉All in「三寶」的表現比較, 也不算遜色, 所以我又唔會後悔無買佢地。

只不過, 自己花咁多功夫去分析/研究, 結果回報可能只係同人地求其咁跟大隊買中最熱炒股差唔多, 實在又有點不是味兒(當然, 實際情況下應該好難會見到有人All in, 仲要係All in中晒幾隻「升市三寶」坐貨坐到而家)。但係無計, 呢D錢唔係我賺0既, 我唯有賺返用自己熟識的方法賺的錢。

順帶一提, 2007年的大牛市的「升市三寶」, 縱使市值頗大, 但由最低位升至最高位計算, 升幅係可以達到數倍。而今次的「升市三寶」已經升左唔少, 如果跟返以前劇本咁行, 個升幅其實又未至於好誇張。

不過, 我就無勇氣無閒錢去冒險了。

沒有留言:

張貼留言