免責聲明

本網頁僅屬個人網誌,當中刊載的所有投資分析技巧,只供參考用途。 本網誌內容並不打算亦不會向任何人提供買賣任何證券或期貨之投資意見或任何財務、法律、會計或稅務建議,因此不應把本網誌內容當作建議而予以倚賴。 任何指示性報價、披露資料或分析乃按本網誌作者秉誠作出之假設及參數而編制,並不構成任何財務、法律、會計或稅務建議。 本網誌所使用之假設及參數並非在合理條件下唯一可選取者,故此本網誌作者概不表示或保證任何數據均屬合理、完整、可靠、準確、具時效或適用於任何用途,並且不表示或保證所顯示之任何表現或回報今後將能達致。 過往表現並非未來回報之保證。 對於任何援引資料作出投資而引致的損失,作者概不負責。 本網誌中提到的公司名稱或其商標,均屬於其合法註冊之公司所擁有,而其中所引用的網站畫面或圖片的著作權分屬各相關著作權持有人所擁有,本網誌僅作介紹之用,絕無侵權或影射之意。

2017年12月23日 星期六

別人教投資的Blog

https://www.facebook.com/MarketAdventurer/

我唔識呢個blogger, 佢唔係講咩價值投資或者投資觀念之類, 而係偏向講投機、交易、炒賣, 但係我留意左佢一段時間, 唔少文章都真係幾值得睇,

坦白講, 我自己最初開個page黎寫下野, 又或者上年寫書, 其實本來個定位都係想好似佢寫0既野咁, 只不過後期自己比較懶, 無咩寫有分析/數據支持的文章。所以睇佢個page, 明顯睇得出佢應該花左唔少心機做研究。

(利益申報: 我真係唔識呢個blogger的。我亦唔多熟識技術分析, 無驗證過佢文章所講0既野。)

沒有留言:

張貼留言